آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ARSHIDA

باز هم مریضی

1392/8/29 2:12
نویسنده : مامان سودی
358 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نمیتونم زیاد واست بنویسم شاید بعد اومدم کاملش کردم 

فقط همینو بگم که دوباره تب. اسهال شدید. استفراغ. بی اشتهاییسبز

الان 1 هفته است و 2 روزه که تب قطع شده و اسهال و استفراع چند برابر

و دکتر هم رفتیم اما جوابی نگرفتیم نمیدونیم اما حدس میزنیم که میتونه

از دندوناتم باشه بهرحال خدا کنه از دندونات باشه و مشکلی نداشته

باشی فعلا که دیگه خواب رفتی خمیازههنوزبیدار نشدی تا ببینم

وصعیتت چطورهافسوس دارم دیوونه میشم دارم ذره ذره

زجر میکشم دیگه طاقت نیاوردم و اومدیم تو خونه و بلند بلند زدم زیر گریهنگران

که بابایی ترسید فکر کرد طوریم شد دارم از سردرد کور میشم مامان بسکه

اشک ریختم نمیتونم تحمل کنم اومدم وبلاگت و عکساتو میبینم چقدر

خوشحال بودیم و میخندیدی اما اینقدر لاغر شدی اینقدر ضعیف شدی

که آدم میگیرتت بغلش دلش بحالت میسوزهآخ

عزیزم عشقم زندگیم همه ی وجودم

چرا مریض شدی من کم کاری کردم؟ناراحت

تو رو خدا زود خوب شو من دارم کنارت نابود میشم

 خوب شو که بی تو میمیرمگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آبان 92 1:34
مامانی میفهمم چی میکشی خیلی غم انگیزه دیدن این لحظه ها اما بعضی از بچه ها وقتی میخوان دندون درارن با مریضی و اسهال همراهه یلدا تب میکنه زبون بسته سرشو میکوبه زمین از شدت درد ایشالا زودی خوب میشه فقط تقویتش کن براش سوپ درست کن آرشیدا خاله خیلی دوستت دارم زودی خوب شو گلم
مامان سودی
پاسخ
آره دقیقا خودمونم احساس میکنیم از دندوناش باشه ولی من میمیرم تا این دندون درآره ممنون خاله جون منم شما و یلدا جون رو خیلی دوست دارم
شهرزاد
29 آبان 92 2:09
وای آرشیدا عزیزم چی شده مریض شدی خاله باور کن پستت رو خوندم از بس درکت کردم که اشکم در اومد نگران نباش ایشالا زودی همه چیز به حالت اول بر می گرده خواهرم و دخترش و شوهرش همشون اسهال استفراغ گرفتن اونا اهواز زندگی می کنن دکتر گفته ویروسه و خیلیها اینجوری شدن شما کجا زندگی می کنید؟
مامان سودی
پاسخ
ایشاله زود خوب شه من واقعا خیلی دل نازک و کم تحملمنه عزیزم ما اهواز نیستیم
مامان امیرحسین
29 آبان 92 6:39
اخه ... الهی خیلی سخته. وقتی بچه ها مریض باشن حال و روز مامانها بدتره. نگران نباش دوستم . ایشااله که چیزی نیست. امیرحسین هم برای دندوناش منو دیوونه می کنه.
مامان سودی
پاسخ
ممنون دوستم خدا کنه که از دندوناش باشه و زودی تموم شه
مامان ارمیتا
29 آبان 92 23:09
سلام.ارمیتا هم همینطوری شده بود.بهش قرص یدوکینول بده و گل گاو زبون با نبات حتما خوب میشه.
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خداروشکر بهتر شد بازم مرسی از کمکت دوستم
مامان ارمیتا
30 آبان 92 13:33
خوشحالم که دخملتون حالش بهتره.من با اجازه لینکتون کردم.
مامان سودی
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنم منم شما رو لینک میکنم عزیزم
عموپرهام
2 آذر 92 23:42
الهی بمیرم عموچطورمریض شدی چقدرنگرانت بودم خداراشکرکه حالا بهتری خداکنه دیگه مریض نشی دوستت دارم عزیزم
مامان سودی
پاسخ
خدا نکنه تنها عموی مندعام کن تا زودتری خوب شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد