آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ARSHIDA

کلمه جدید در 10 ماهگی

1392/8/17 10:51
نویسنده : مامان سودی
350 بازدید
اشتراک گذاری

1 تازه وارد 10 ماهگیت شده بودی که کلمه جدیدی به کلماتت اضافه شد

اونم کلمه گل بود

اولین بار روی میز خونه مامان جون گذاشتمت یدفعه دیدیم

گل روی میز مامان جون رو کشیدی و تند تند میگی گل گل گل

شاخ درآوردم اخه اینه باهات کار نکرده بودیم از کجا اینو یاد گرفتی نمیدونیم

و بعد اومدیم خونه مامان من اونجا هر کار کردیم نگفتی من هم گفتم

نه بابا اتفاقی بوده شب اومدیم خونه و خوابیدیم و فردا صبح شما

بیدار شدیو همش نگاه به بیرون اتاق دوباره تند وتند گفتی گل گل

برگشتم نگاه کردم ببینم چیه دیدم گلدون پر گل کنار بوفه بیرون اتاق

رو دیدی و کلی ذوق کردم و بار سوم هم گذاشتمت روی مبل

تا کلاه و کاپشنت رو بپوشم یدفعه گلهای کنار مبل رو کشیدی

و بازم گفتی گل گل

و ما فهمیدیم که شما کاملا با هدف گل رو میشناسی و میگی


2 و کار دیگه اینکه هر جا بخاری میبینی میگی بوف بوف و دیگه طرفش نمیری


3 اگه چیز بدی کرده باشی دهنت میگیم اکی سریع درش میاری و میدیش به من


4 و وقتی هم لباس بپوشی میگه ددر البته این بعضی وقتاست


هنوز از دندونهای 3-4 خبری نیست و از موانع و بلندیها کاملا بالا و پایین

میشی و رد میشی و وایمیسی اما از راه رفتن و ایستادن بتنهایی

هم خبری نیست

خدارو شکر تب رفع شده ولی آبریزش بینی و سرفه جاشو گرفتن

 

این هم کارایی که تا این لحظه انجام میدی عشقم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شهرزاد
17 آبان 92 2:19
ای شیطون بلا زودی خوب شو آفرین پس سرما خورده بوده؟! خوب خدا رو شکر البته آراد فقط تب کرد اثری از دونه هایی که دکتر گفته بود می زنه دیده نشد! البته تو اینترنت خوندم گفته بود بعضیها بی دونه رزویلا می گیرن! آراد از نوع بی دونش بوده
مامان سودی
پاسخ
آره آرشیدا فقط سرماخورده چیز خاصی نبود خداروشکر خداروشکر که آراد جونمم زود خوب شد عزیزم
عموپرهام
17 آبان 92 23:26
عمو قربونت بشه کی باشه واسم شیرین زبونی کنی
مامان سودی
پاسخ
زود زودی عمویی دوستت دارم
درسا کوچولو و مامان
26 آبان 92 16:44
آفرین به دخمل باهوشمون
مامان سودی
پاسخ
بهله ما اینیم دیجه
مامان نازنین
25 بهمن 92 23:09
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلم منم با افتخار لینکیدمت عاشقتم بابت لمزم ممنون خانومی
مامان سودی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.دختر گلتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد