آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ARSHIDA

عید قربان مبارک

1392/7/24 16:02
نویسنده : مامان سودی
729 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امسال اولین عید قربانی بود که تو توی این دنیا بودی

هر چند هیچی هنوز نمیدونی ولی مهم اینه که تو  امسال در کنار

ما بودی عشق من اولین عید قربانت مبارک


مثل همیشه به اتفاق عمو و عمه های بابایی وخانواده بابایی و مادر جون رفتیم

پاریز البته خودمون طبق معمول از همه دیرتر رفتیم  در کل روز خوبی بود

و یه اتفاق خنده دار افتاد که عکساشو واست میذارم  اونم این بود که

بعد از جمع کردن سفره شما یه حالت دعوا که دوغ میخواستی و زن عمو

هم کلا با بطری داد دهنت که بعد از خوردن یه قلپ قیافت اینقدر خنده

دار میشد که ما کلی خندیدیم 

 

آرشیدا و دوغ

آرشیدا و دوغ

اینم عکس سبا خانم دوست آینده آرشیدا خانم من

که ماشاله کلی بزرگتر میشه تا دفعه بعد که میبینیمش


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
30 مهر 92 3:21
عیدت مبارک خوشگل خانــــــــوم.

الهـــــــــــــــــــی، امیدوارم دوغش گازدار نبوده باشه!!!
بچه ها اصولا تو همه چی کنجکاون و میخوان سر در بیارن.
الهی قربونت برم من، با اینکه ندیدم ولی کاملا تصور کردم.

ایشالا همیشه خوش باشین عزیزم.

ممنون عزیزم نه ازاین دوغ های الیس بود گاز نداشت
مامان بهزادکوچولو
30 مهر 92 23:00
عزیزم حتماعکسشوبزارباشماروزعیدقربان خوش گذشت




آره حتما میذارم


مامان سونیا
1 آبان 92 17:42
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
"عید غدیر مبارک "



عید شما هم مبارک
مامان سونیا
1 آبان 92 17:45
هزار ماشالله به آرشیدا خانم نانازی و خوشگل ماشالله خیلی ناز شده عکساش
مامانی اسفندود لطفا


چششششششششششششششششششششششششششم
بهار مامانه برسام
8 آبان 92 0:59
من فدای این دوغ نوش جون کردنت
ناناسی
چقدر خوشمل کرده خودش رو
الهی فداش شم من
یه عالمه بوس واسه این دخمل ملوس












ووووووووووووووووووووووووی خاله بهار لوسم میکنی هاااااااااااا
درسا کوچولو و مامان
18 آبان 92 11:58
درسا هم دوغ خیلی دوست داره و هربارم قیافه اش همین شکلی میشه


آره خیلی بامزه میشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد