آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

جو تکنولوژی در آرشیدا

1392/5/22 19:00
نویسنده : مامان سودی
367 بازدید
اشتراک گذاری

این هم تکنولوژ ی برتر

دخترم مثل اینکه بزرگ شده و خودش میخواد

خاطراتشو ادامه بده تو وبلاگش


 

مامان یه لحطه صبر کن سرم شلوغه

یعنی لو رفت دارم باما نگاه میکنم

این هم یه روز دیگه خونه باباجون

و بلاهایی که سر تبلت و لب تاب مامان جون میارید تو و بهزاد

البته اینجا بهزاد نبود چون اون نمیذاره تو بیای طرف تبلت



_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهزادکوچولو
24 مرداد 92 0:24
الهی قربونت برم که خانم شدی خودت می خواهی خاطرات خودتوبنویسی


ممنون زن عمو به هیچکی نگی ها CD با ما رو دارم نگاه میکنم
درسا کوچولو و مامان
28 مرداد 92 21:59
فدات بشم من که هروقت عکسهات را می بینم خاطرات کوچولویی های درسا برام زنده میشم باخودم میگم مامان سودی منتظر باش به همین زودی ها حال و روز خونه ات دیدنی میشه


واقعا؟همه میگن اما
شهرزاد
29 مرداد 92 1:43
آرشیدا خاله اومدی با آراد چت کنی؟! الان خوابیده بذار بیدارش کنم بیاد


نه ممنون فردا میریم کافی نت شما و مامان مگه دیگه به ما مهلت میدید خوابیدین رو لب تاب ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد