آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ARSHIDA

اولین و دومین مروارید عزیزم

1392/5/27 15:59
نویسنده : مامان سودی
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

اولین  و دومین مروارید خوشمل مامان

در تاریخ 15/مرداد/1392 یعنیدر 7 ماه و 2 روزگی

 دیده شدن


 :و حالا ماجراش

چند وقتی بود حال و هوای دندون  دراوردن رو داشتی اما ما

هر چی نگاه نگاه میکردیم و هر چی لثه هاتو لمس میکردیم

خبری نبود تا اینکه یه روز صبح رفتم سراغ یخچال که آب بخورم

و شما هم آب خواستی و وقتی داشتی میخوردی دیدم یه

صدای خرت خرت داره کشیده میشه به لیوان وسریع نگاه کردم

 و دست کشیدم رو لثه ات و دیدم یو هووووووووو دندوندخملی

سر زده و با خوشحالی به بابایی گفتم و اون که کلی از من

بیشتر ذوق کرد و به مامان بزرگا هم خبر دادیم .اونا که

اینقدر از پشت تلفن قربون صدقه ات رفتن کهنگو و نپرس

خلاصه خاطره واقعا زیبا و خوب و بیاد موندنی برامون

Smiley ok 60به یادگار گذاشتی ممنون عزیزم

خیلی تلاش کردم اما فکر کنم تو این عکس یه کم مشخص میشه


دوستت دارم 

مرواریدای خوشگلت مبارک

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

درسا کوچولو و مامان
28 مرداد 92 21:50
سلام عزیزم سه بار اومدم وبلاگت اما دخملی نذاشت نظر بذارم ، دامنش توتو هستش.
و دیگه اینکه دندونت مبارک خوشگل خاله


ممنون لطف کردی عزیزم و همه ی مطالبو نظر گذاشته بودی
شهرزاد
29 مرداد 92 1:46
مبارکت باشه گل دختر نازنازی ایشالا همش راحت در بیاد اذیت نشی


مرسی خاله
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 مرداد 92 2:46
بـــــــــــــــه بـــــــه مبارکه عزیز دلم

شما هم اومدین جز کباب خورا



جالب بود کباب خورا آره یادم نبود

مامانی
31 مرداد 92 10:50
سلام خانمی.

ممنونم که به ما سر می زنی.

دندون دخملی هم مبارک.ببوسش.


سلام مرسی عزیزم
مامان محدثه و مهدیس
4 شهریور 92 11:40
سلام خوشگل خاله چند وقتی بود نتونسته بودم بیام پیشت امروز که اومدم کلی ذوق کردم مبارکت باشه مرواریدا به دهن آرشیدا خوش اومدید


سلام ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد