آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

شروع شیطونی و حرکات نمایشی

1392/6/10 3:24
نویسنده : مامان سودی
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان قلب

برات بگم که شیطونیهات شروع شد وبه سرعت برق و باد

از این سر خونه میرسی اونسر خونه و این یکی از تکنیک های

جنابعالی بود که فکرشم نمیکردم به این زودی تو کشفش کنی

 اونم برای اولین بار

 

امروز فهمیدم بیچاره خواهم شد از دست جنابعالی

 

منو بگو قیافم اینجوری تعجبو شما همنیشخند

راستی تو دیگه کاملا میشینیو از

حالت خوابیده و پشت و هر حالتی بر میگردی و میشینی

 

اینجا هم که منو  دوربین بدست دیدی

 

و خجالت و یه ناز و عشوه

و اینجا هم حررررررررررررررررکت

قدم اول

تعجبحرکت دوم و منو بگو

تعجبتعجبو حرکت سوم و من

نیشخندو خسته نباشی مامانی و منتعجبتعجبو آرشیدا

و من هم مثل شما فکر کردم این شیرین کاری تموم شده اما

در کمال ناباوری این صحنه رو دیدم برای اولین بار

آرشیدا: ببخشید مامان من کار دارم با اجازهمژه


حرررررررررررررررکت

آخی یه ذره دیگه مونده

پامو بذارم اونطرف تمومه ها

هیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمچطوررری مامان و من

تازه تلویزیونم  نگاه میکردی علاوه بر این ترفتدایی که اجرا میکردی

این خاطره واقعا باید با تک تک کارات ثبت میشد آخه واقعا

خندهخندهخندهخندیدیم و واسمون جالب بودخندهخندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
12 شهریور 92 17:37
الهی فدای حرکاتش بشم من


خدا نکنه خاله بووووووووووووس دوست داشتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد