آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

آش دندونی

1392/6/10 3:25
نویسنده : مامان سودی
369 بازدید
اشتراک گذاری

این هم آش دندونی شما بعدا نگی واسم درست نکردی ها

ببخش مامان نتونستم واست جشن مفصلی بگیرم آخه اولا

همون روزا مامان بزرگی یعنی مامان من حالش خوب نیود و

خیلی اذیت شدم و فکر میکردم اگه یه لحظه ختی یه لحظه

نباشه من چکار کنم خیلی حالم گرفته بود اما خدا رو شکر 

خوب شد و دوم اینکه این روزا کلا درگیر مراسم جشن دامادی

دایی مجتبی هستیم و همه درگیرن به نحوی واسه همین 

نشد ولی واسه تولد 1 سالگیت قول میدم جبران کنم

 

قلباین هم آش دندونی آرشیدای مامان و باباقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
12 شهریور 92 17:30
به به چه آش خوشمزه ای به نظر میرسه خدا رو شکر که مامان بزرگ مهربونت خوب شده آرشیدا جووونم


ممنون آره جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود
مامانمم خوب شد ایشاله خدا همه ی مامانا رو نگه داره که بدون اونا میمیریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد