آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

دخمل یا پسمل؟

1391/5/11 12:56
نویسنده : مامان سودی
370 بازدید
اشتراک گذاری

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

سلام سلام سلام نی نی گلی ماniniweblog.com

امروز من و بابا پوریا Emoticonرفتیم سونو گرافی

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے و یه نوبت واسه مهمترین روز از این روزهای قشنگ رو گرفتیم روزی که همه منتظرنsmiley1631.gif

روزی که ما میفهمیم که تو پسملی یا دخمل؟

خیلی هیجان زده ایم هر دومون نمیدونیم قیافمون موقع تعیین جنسیت تو چطوریه ؟ولی هر چی هست خوشحالی رو میشه تو چهرمون دید دوستت دارم

 مامان گلم هر چی که باشی فقط از خدا میخوام سالم باشی

 تاریخ سونو تو گل همیشه بهارم ١٦/مرداد/٩١ مشخص میشه پش باهم میشمریم این روزا روniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نایسل خانم
11 مرداد 91 13:18
به سلامتی
ارام وحشی
11 مرداد 91 21:59
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم اپم با ... خودت بدو بیا مهر مادری رو ببین حتی تو حیوانات و نظرتو راجع به اهنگ جدید وبم بگو خودم عاشق این اهنگم
ارام وحشی
11 مرداد 91 22:00
به به
خاله بهارشم منتظره ؟
اگه دخمل بشه یا پسل اسمش چی میشه ؟
دیگه زشته خرزو خان صداش کنیماااااا


oonam be vaghtesh chashm
مینا
11 مرداد 91 22:42
سلام عزیزم منم منتظرماپـــــــــم بدو بیا نظر بده
یخ فروش جهنم
13 مرداد 91 13:35
وبم به روز شده خوشحال میشم تشریف بیاورید در کشور من مردم با نفرت بیشتری به صحنه ی بوسیدن دو عاشق نگاه میکنن تاصحنه ی اعدام ، زندگی با چنین مردمانی دردناک است.................:"شریعتی"
بهارناز
14 مرداد 91 2:56
با عشق حسن من به جهان ناز کنم افطارمو با نام حسن باز کنم صد شکر که درک شب قدر رمضان با جشن ولادتش آغاز کنم (میلاد سبز پوش آل علی مبارکباد) 5 صلوات به نیت 5 تن آل عبا نثار دردانه ی فاطمه زهرا کن التماس دعای ویژه تو این ماه عزیز
بهارناز
14 مرداد 91 2:57
دو روز دیگه مونده . زود بیای بگی خرزو خان عروسه یا داماد ها . من منتظرم. میخوام بدونم خاله عروسم یا دوماد
مامان ساينا
14 مرداد 91 7:16
موقع فهميدن اين موضوع خيلي هيجان زده هستيم...اما باور كن مهم سالم و سلامتي هستش كه خيلي مهمتره...پس تا روز دوشنبه ...منتظر آپ جديد مامان سودي هستيم...
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:38
عزیز دلم پس چیزی نمونده فردا نه پس فردا میفهمیمم


فدای شما
اره خیلی سخته
احساس عجیبیه
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:42
من یه عالمه گامبواممم عزیزمم
C.ela
14 مرداد 91 21:15
سلام مامان سودی خرزو خان!!!
مرسی از لینکتون!
هنوز این کوشولوی شما معلوم نشد پسمله یا دخمل؟ زود بگید به ما منتظریم


سلام
شما هم مرسی که به ما سر زدید چشم میگم
بهارناز
15 مرداد 91 1:25
سلام .
اینم واسه خرزو خانو مامانش


سلااااام
بوسی هم از ما به گل همیشه بهارو مامیش
بهارناز
15 مرداد 91 1:27
خرزو خان اینده ی منم خاله نداره .
اونموقع خاله میخواد .
مامان خرزو خان خاله ش بشیااااااااااا


الهی قبونه خرزو خانامون
حتما میسی که خاله نی نی من شدی من هم خاله جیگری شما هستم از خدامه
بهارناز
15 مرداد 91 1:28
اون شمارشی که داره میشه خیلی باحاله .
خیلی دوسش داریا .
ایشالا صحیح و سالم باشه .
من فکر میکنم خاله عروسم .
نمیدونممممممممممممممممم .
مهم اینه که خاله میشم


سلاااام میسی که همیشه به ما اپ میذاری خاله جوووووون باحال هم خودتی بوسی بوسی
مامان بهزادکوچولو
16 مرداد 91 0:38
دخمل یا پسمل فرقی نمیکنه امیدوارم سالم باشه منتظرش هستیم


سلاااااام بهزادی جیگر زن عمو
مرسی مامان بهزادی دوست خوبم ایشااله مثل گل پسر تو

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 21:48
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 22:18
درود عزیزم خدا بزرگه دلت و بزرگ کن حتما لینکتون میکنیم سپاس از مهرت خانمی
بهارناز
17 مرداد 91 2:12
یا رب دل مرده ی مرا احیا کن / بر روی گدای نیمه شب در وا کن سوگند به قطره قطره ی خون علی(ع) / پرونده ی اعمال مرا امضا کن . . بر روح تمام شیعیان تیغ زدند/ بر مردترین مرد جهان تیغ زدند خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد/ انگاربه فرق آسمان تیغ زدند . یک عمر تماشای دری خون آلود / یاد آوری حادثه ای سرخ و کبود کم کم به علی بال پریدن میداد / ای تیغ نیازی به حضور تو نبود . . . (شهادت شفیع شیعیان و مولای متقیان، علی علیه السلام پیشاپیش تسلیت باد) . بخاطر اینکه دیگه این چند شب احیا هست و اکثرا بچه ها مشغول شبای احیا گفتم زودتر التماس دعای احیامو بگم و همچنین شهادت بزرگمرد عالم امکان که دیوانه وار عاشقشمو تسلیت بگم لعنت بر ابن ملجم بگو وشوا
بهارناز
17 مرداد 91 2:16
دیگه 17 شدا . نمیخوای بگی خاله عروسم یا داماد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من عاشق نی نیم . بدو بیا بهم بگو . نه ندوییا واسه خرزوخان بده
بابا محمود
17 مرداد 91 13:30
من ميدونم اين يكي نوه ام دخمله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد