آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

مریضی عشق مامان و بابا

1392/6/28 14:37
نویسنده : مامان سودی
384 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شاید بگم یکی از بدترین خاطراتی که تا بحال داشتم

این بود که تو رو دستام با چشمهای مریضت دیدمنفس مامان

چند روز پیش تو  یدفعه شروع کردی به بالا آوردننه یه بار بلکه

 چند بار و فکر کردم از زیاد غذا دادن بهت بهتچون اونروزخیلی دادم

خوردی شیر خودمم خوردی واسه همین خیلی خودمو نترسوندم

ولی این بالا آوردن تا صبح چند بار تکرار شد و صبح هم شروع

یه تب خفیف که زیاد نبود اما تو رو از اون شادابی و خندهو

صداهای بامزه ای که جدیدا یاد گرفته بودی انداخته بود

دیگه زیاد حال نداشتی و خلاصه کسایی که دوستت داشتن

رو ناراحت کرده بودی بردیمت دکتر و بهت یه تب بر داد

و انتی بیوتیک که اصلا اثر نداشت بهت ما هم خودمون استامینوفن

دادیم بهت و دقیقا روز حنابندان دایی مجتبی و روز عروسی

که فرداشبش بود شما بیش از حد تب داشتی و همینطور

اشک میریختی و حتی نا نداشتی نگاهمون کنی فقط خدا میدونه

با هر بار نگاه کردن به قیافت چطور داغون میشدم و فقط

گلوله گلولهاشک میریختم شب عروسی بخاطر اشکایی که ریخته

بودممواد آرایش هم رفت تو چشم دیگه بدتر چشام شده بود

قرمزولی واقعا همینجا از مامان جونت {مامان بابایی} تشکر میکنم

آخه واقعا اون دو شب  اون شما رو نگه داشت تا من

اون شب و از دست ندم اخه اولین داداش من بود که 

ازدواج میکرد وخیلی هم دوسش دارم خلاصه اون شب رو هم

گذروندیم و فرداش شما کم کم خوب شدی و خدا رو شکر

الان خوبی و هیچ مشکلی نداری

دوستت دارم مامانی بدون خنده هات دنیا برام معنایی نداره عشقم

 


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهار مامانه برسام
25 شهریور 92 21:03
گلم چرا برا نازگلمون از شیاف استفاده نکردی؟؟؟؟؟؟؟
در جا تبش رو مینداخت........ از قطره و شربت خیلی خیلی بهتره
حالا خدا رو شکر که خوب شد
انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشه عسلی خانوممون



نمیدونستم میشه به بچه تو این سن هم شیاف داد کسی هم چیزی نگفت بهم
ممنون عزیزم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
26 شهریور 92 4:40
آخی عزیزم
معلوم نشد چرا تب کرده بوده دخملی؟
ازدواج داداشی رو هم بهت تبریک میگم خانومی


ممنون عزیزم
نه آخرم نفهمیدیم دلیلش چی بود
مامان محدثه و مهدیس
29 شهریور 92 0:21
آخی الهی نبینم مریض بشی خاله قربونتانشاالله زودی خوب بشی مهدیس منم همینطوری شده بود ویروسیه و آنتی بیوتیک اثری نداره


سلام آره واقعا زجرآور بود دیدن اون حال و احوالش منم شنیدم میگن یه ویرووسه خدا مراقبشون باشه فقط
مامان کیان کوچولو
30 شهریور 92 23:07
عزیزم خدا نکهنه مریض باشی غنچه کوچولو ..
خداروشکر که خووووب شدی عزیزم


ممنون عزیزم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
3 مهر 92 2:20
کجایی کوچولویه خالــــــــــــــــــــــــــــه
دلم ترکید بس که اومدم و خبر جدید ازت ندیدم


ببخشید در حال طی کردن مریضی خاله
مامان پندار
3 مهر 92 2:58
الهی که همیشه بلا دور باشه از گل دخترمون.. صحیح و سالم شیطونی کنه


ممنون عزیزم ایشاله از همه نی نی ها دور باشه
مامان بهزادکوچولو
4 مهر 92 2:43
عزیزم چه حالی داشته خداراشکرخوب شد واقعانگرانش بودیم


ممنون عزیزم فدای محبتات
درسا کوچولو و مامان
19 مهر 92 18:26
ای جانم بمیرم برات خاله ای چرا مریض شدی آخه عشقم خداراشکر که خوب شدی چه شبی هم مریض بوده مامانی عروسی داداشت هم مبارک باشه ایشالا که خوشبخت بشهایشالا وقتی عمه شدی دیگه آرشیدا مریض نباشه و حسابی شاد باشی


فدات شم عزیزم مرسی ایشاله کی بشه یکی به من بگه عمه آخه من خاله نمیشم فقط عمه میشم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد