آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ARSHIDA

باز هم خاطرات جا مانده

1393/10/7 12:24
نویسنده : مامان سودی
1,333 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی مامان.عزیزم بازم منو ببخش بابت تاخیر خاطراتت ولی بازم هر چی یادمه دارم میام و مینویسم خدا بخواد.دخملم چند وقت پیش یهو دیدیم کف دستت یه تاول کوچولو زده و ما اصلا نفهمیدیم چی شده و اصلا دستشم نزدیم فردا دیدم بزرگتر شده و هی داره بزرگتر میشه و اینقدر وجشتناک شده بود که نگاش میکردم اشکم سرازیر میشد بردمت دکتر و دکتر هم یه پماد داد و گفت اصلا دست بهش نزنید بدتر عفونت میکنه تا شب چند بار زدم رو دستت تا اینکه شب یهو دیدیم ترکیده الهی بمیرم که خودم چند روز بعد دستم یه کوچولو سوخت و یه تاول کوچولو هم زد  و ترکید تا چند وقت اینقدر دستم میسوخت و میگفتم مامانی تو چطور تحمل میکردی و اصلا شگوه و شکایتم نکردی .خلاصه تند تند  با صابون بچه دستاتو مرتب میشستم تا مبادا عفونت کته دیتت ولی کف دست بود خداروشکر زود خوب شد .

باباجون اینا برای نوه هاشون فلش کارتهای با ما رو گرفته بودن که قبلا بهزاد برای یادگیری ازشون استفاده کرد و الان هم شما .که ماشاله با یکی دوبار اونایی که در حد سنت بود دیدیم یاد گرفتی .کلا به یادگیری و کتاب و قلم علاقه ی بیش از حدی داری طوری که تحت هر شرایط و بازی و برنامه جالبی باشی اگه بگیم کتاب داستان یا بیا خودکار و دفتر .قید همه رو میزنی و میای.

تا بحال رنگها .اعداد .لباسها.اسامی افراد.اعضای بدن .اسامی حیوانات.خیلی از اشیا.رو بلدی و کاملا متوجه هم میشی که چی ازت میخوایم .خداروشکر میکنم بخاطر همه ی نعمتاش مخصوصا کودک سالم و خوبم.

یه سفر بندرعباس هم داشتیم تقریبا تو ماه آبان که سفر خوبی بود  و شما و بهزاد جون خیلی بهتون خوش گذشت بخاطر دریا.

در کل ازت راضیم دخترم.و هر لحظه و در هر متنم خواهم گفت خدارو شاکرم بخاطر اینکه تو دختری و بمن دختر داده شد. دوستت داریم من و بابایی با تمام وجود.

 

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

پاهاشونو تو رو خدا

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

اینا هنوز سختته تلفظشون.ولی جدیدا شتر و قاشق رو میگی

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

Liebe linien

 

پسندها (2)

نظرات (3)

عمه فروغ
7 دی 93 12:38
آخی عزیزم دستای کوچولوش رو ببینان شاا.. که همیشه سلامت و تندرست باشی آرشیدای عزیزم ای جونم فدای دختر باهوش و نازنین خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته آرشیدا جونم ان شاا.. همیشه خوش باشی
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان فتانه
10 دی 93 11:29
عزیزم چه عکسای نازی......الهی چی شده دستششششششششششش....وای بمیرم خیلی دردش اومده حتما
مامان سودی
پاسخ
نمیدونم.بسکه مظلومه بخدا مگه فهمیدم
مامان ساينا و سبا
10 دی 93 16:19
سلام... به به چه عجب ماماني خوب و مهربون.... خدا حفظش کنه ... ماشاالله چقدر بزرگ شده دخملي نازمون... يه بوس آبدار از آرشيداجونم...هميشه و همه جا خدا پشت و پناهتون ... بهتون خوش بگذره هر جا هستيد ... سلام مخصوص به باباي آرشيداجون و خانواده محترم
مامان سودی
پاسخ
سلام مرسی خانمی شما همیشه لطف داشتید.دخترای گل و نازتو حتما ببوس جای ما.به عمو هم سلام برسونید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد