آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ARSHIDA

نظرات (9)

بابا پوریا
24 مرداد 93 11:09
فدا دختر نازم بشم که روز به روز بزرگ تر میشه هیچ نگرانی ندارم جز این که تو با بهترین وضع بزرگ شی و یه زمانی باعث افتخارم بشی و من بخودم ببالم که من بزرگش کردم . . . .به امید اون روز بابای قشنگم
مامان آروین(مهناز )
26 مرداد 93 13:11
خیلی خوشگل شده عزیزم کجایی نیستی خانم
مامان سودی
پاسخ
ممنون خانمی...یه کم درگیر بودم ایشاله میام دوباره...
250 كارتـــون با دوبلــه فـــارسي
4 شهریور 93 20:57
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ برترين کارتون ها رو داشته باشي ؟؟ مگه نه؟ قيمــت هر کارتون فقــط و فقـــط 75 تومانـــه !! ارزش واقعي 250 کارتون اين مجموعه بيش از 500 هزار تومان خواهد بود از شمـــا دعـــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول ديدن کنيتــــــد ! فرصت را از دست ندهيد ، با ما همــــــــراه شـــــــويد و به راحتي خريد کنيد... ابتدا خريد کنيد و بعد از دريافت انيميشن ها ، مبلغ انيميشن ها را پرداخت کنيد شـــــــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــــــروز باشــــــــــــــــــــــيد.....
مامان
25 شهریور 93 1:49
وای ماشاالله چه عکس خوشگلییییی
مامان سودی
پاسخ
مرسی
دختربهاری
12 مهر 93 14:37
وای چه عکس قشنگی
مامان سودی
پاسخ
ممنون
مامان کیمیا
30 مهر 93 1:17
به به چه دخمل نانازی
مامان سودی
پاسخ
مرسی دخمل خودتم ماشاله نازه
شهرزاد
3 آذر 93 19:54
پس کجایی ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیای از آرشیدا جونم بگی ؟
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون ازینکه یادمون یودی.چشم خدا بخواد دیگه دارم میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد