آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ARSHIDA

یه روز تنهایی

1393/2/12 19:56
نویسنده : مامان سودی
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون معمولا چند وقتی یه بار به ماموریت میره و اینبار هم چند روزی رفت تهران و بهزادی هم مشهد بودن و واسه همین مامان جون تنها بود و تو شدی چند روز همدم مامان جون و رفتیم ااونجا و شب رو اونجا باید میخوابیدیم و بابایی هم فردا صبح باید میرفت سر کار و مامان جون هم باید میرفت دانشگاه  و شما هم معمولا تا 10 خواب بودیخواب و حالا چکار کنیم ؟؟سوالواسه همین ما همونجا موندیم تا ساعت 2 مامان جون بیاد  و شما هم کل خونه رو  کنجکاوی کردی اونروز و همش ای چیه؟ ای چیه؟ درسخوان و منم کلا دنبالت با شیشه پاکن و دستمال کچلحالا ببین تو عکسها کجاها میرفتی که خونه مامان جون کلا عکسبرداری شد اونروز...اجازهالهی فدات شم بعد از اینکه مامان جون اومد تقریبا عصر که شد خانم ددری دلش گرفت تو خونه و با بهانه گیریاش مامان جون بردش پارک و کلی بازی کرد این هم یه روز از زندگی شیرنت که اینجوری گذشتخسته عزیزم ایشاله همیشه این خنده رو لبات بمونه عشقممحبت

 

و دیگه اینکه عکسهای لباسای خوشگلی که بهزاد جون و مامان و باباش واسه دخمل نازم سوغات آورده بودن از مشهد رو میذارم برات گلم ایشاله به شادی بپوشی و ممنون از لطفتون ...خیلی دوسشون داریممحبتبوس

 

 

اینم سوغاتیهاتمحبتبازم ممنونبوس

اینم یه کادو از طرف مامان خودممحبتممنون مامانیبوس

و یه عکس که خیلی دوسش دارم این اولین باریه که لاک زدی عشق منبوس

Bears and hearts

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 20:35
سلام من ب تازگی با وب آرشیداجون آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون.. با افتخار لینک شدی گلم
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 23:53
ممنون ک بهم سرزدی خانومی شماهم با افتخار لینک شدین. دوس داشتی بیشتر بامن اشناشی به مطالب قبلی وبم سربزن
مامان سودی
پاسخ
قربانت عزیزم...
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
13 اردیبهشت 93 0:02
سلام خاله عکسای نازی شدن کادوهای خوشگلی گرفته به شادی بپوشه
مامان سودی
پاسخ
سلام خاله جون...ممنون قابل نداله...
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 اردیبهشت 93 1:18
ای جووووونم.وروجک شیطون،خیلی عزیزی مبارک سوغاتی ها...... وای عکس پاهای خوشگلت با اون لاک قرمز حسابی ناااااااازه.میبوسمت فرشته کوچولو... مامانی ولی فکر کنم رمز رو داده بودم! شاید ثبت نشده بود.الان خصوصی براتون میگذارم گلـــــــم
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون...یه رمز بهم دادی ولی باز نشد...الان دوباره نگاه میکنم ولی بازم ممنون عزیزم...
مامان مهدی و زهرا
13 اردیبهشت 93 7:40
سلام، چه سوغاتی های خوشگلی گرفتی دختری،خوش به حالت ،
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم... ممنون خاله جون آره واقعا خوشملن
سپیده
13 اردیبهشت 93 8:24
سلام. لطفا کد قفل راست کلیک رو بردارید و اطلاع دهید تا عکسهای شما رو ثبت کنم.
مامان سودی
پاسخ
سلام چشم حتما سپیده جون...ممنون...
الهه
14 اردیبهشت 93 7:50
امان از دست شما دخملای شیطون
مامان سودی
پاسخ
آره واقعا کلا شیطونیاشون مخصوصه ها...
مامان فتانه
14 اردیبهشت 93 23:48
عزیزم چه عکسای نازی ...سواتیات مبارکه...چه ناز شده پاهات با لاک
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون به عکسهای خوشگل شما فکر نکنم برسه...خودم خیلی عکس پاهای لاک زده شو دوست دارم...
مامـــ♥ـــــانی
23 اردیبهشت 93 2:45
ای جونم شیطون بلا جیگلیه منی تووووووووفسقلی آفرین که میتونی تنهایی بری سرسره بازی
مامان سودی
پاسخ
سلام میسی خاله جون
نیلوفر/ مامانه روژینا
27 اردیبهشت 93 3:29
ای جانم دخترک کنجکاو و ناز خاله. سوغاتیهاتم مبارک باشه عزیزم
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون
شهرزاد
28 اردیبهشت 93 23:00
من خیلی وقت پیش این پستتو خوندم ها! ولی وقت نکردم نظر بدم! الان اومدم ببینم از پست جدیدچه خبر دیدم یادم رفته نظر بدم .... عکساش خیلی با حالن به خصوص پاهای لاک زدش ...لباساشم یکی از یکی خوشگلتر
مامان سودی
پاسخ
ممنون شهرزاد جون .پسمل جیگرتو ببوس از طرف ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد