آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ARSHIDA

سال 1393

1393/1/13 2:02
نویسنده : مامان سودی
2,263 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول بگم که امروز یعنی 13/فروردین/1393 شما وارد 15 ماهگیت شدی عشقم

http://www.khavaranshop.com/ </p>
<p>خرید پستی از خاوران شاپ15 ماهگیت مبارک عزیز دلمhttp://www.khavaranshop.com/ </p>
<p>خرید پستی از خاوران شاپ

 

 

 دوم هم سال نو مبارک عزیزم امسال دومین بهار رو کنارمون بودی و چقدر این روزها زیباتر شدن واسمون.

 

 خب عزیزم بریم سر خاطراتت و کارهایی که انجام دادی تو این مدت که من شرمنده ام که اول بخاطر کارهای عید و بعد هم مسافرت و بعد هم عید دیدنی ,خلاصه نتونستم بیام برات مرتب بنویسم

 

 روزهای نزدیک عید مثل همیشه جوجه اردک و جوجه مرغ زیاد میارن و مامان جون هم دوتا خریده بود واسه شما و بهزاد که شما انچنان ازش ترسیدی که چند روزی که پیشمون بود اصلا از جاش بیرون نیاوردیمش و بدبخت اونم مثل خودت مطلوم بود ولی برعکس جوجه بهزاد که آنقدر اون بیچاره رو چپ و راست کرده بود که مثل خروس جنگیا بود و هر جا میرفتیم دنبالمون میومد و بعد از چند روز هم بیچاره ها مردن

 

 یه روز هم داشتیم غذا میخوردیم بابایی گفت آزاد بذار بچم هر کار دوست داره بکنه و نتیجه اش کاری کرد که بابا اصلا با شما سر یه سفره یا میز غذا نخوره کاری بسر لباسات و قالی دادی که مرده بودم از خنده حالا عکساش همه چیزو نشون میده

 

یه چند دست لباس هم کادو گرفتی که عکس اونارو هم میذارم

 

علاقه ی عجیبی هم به برنامه ی پینگو پیدا کردی که ما هم دی وی دی کاملشو گرفتیم که توسط این ترفند بهت غذا میدم چون محو تماشای اون میشی

 


 این همون جوجه اردک شماست

 

 

این هم غذا خوردن خودت 

 

 

 

این هم علاقه مندی شما به بازیهای فکری که تو پست قبل گفته بودم  

 

 

 

 

 این هم کادوها:مامان جون از شیراز

 دایی مجتبی

داییم هوشنگ از مشهد 

مامان و بابای ساینا و سبا جون از مکه 

عموم از کربلا 

داییم حمیدرضا از مکه 

و اینم عیدی خوشگل از طرف بهزادی عزیزمون

البته کادو نقدی عمو و زن و عمو هم در کنار این کادو خوشمل بودقلب

اینم یه عیدی  از طرف مامان جونی

و بهمراه کادو نقدی همیشگی بابا جونقلب


این هم کادو اون مامان جونت 

بهمراه کادو نقدی باباییمقلب


 

ماچدست همشون درد نکنه ماچ

 

 

[تصویر: 1041466j2ol77brot.gif]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
14 فروردین 93 21:20
چه لباسای خوشگلی و چه خوش شانس دخترمون که از همه جای دنیا براش لباس میرسه چه فامیلهای مهربونییییی به حرف باباها هیچ وقت نباید گوش داد این شوهر ما هم هی می گه بده دستش غذاشو و از این حرفای بد بد ولی من هیییییییییچ وقت دم به تله نمیدم هیچ وقت هاممنون....آفرینمن هم میدونستم اینجوری میکنه خودم فبلش تو خونه امتحان کرده بودم ولی خواستم خودش با چشمهای خودش ببینه دیگه بهم نگه بده دستش
مامان ساينا و سبا
17 فروردین 93 7:19
ناقابله...به به چه لباسای خوشکلی ...انشا... به شادی بپوشیشون و مبارکت باشن
مامان سودی
پاسخ
ممنون مرضیه خانم.
بهزادکوچولو
18 فروردین 93 0:19
آرشیدانریززمین قالی نابودشد آرشیدادست نزن سوبابه پس دامنی من به آرشیدادادم کو
مامان سودی
پاسخ
الهی زن عمو فدای حرف زدنت بشه ...چشم زن عمو بهش میگم دست نزنه... الهی قربونت برم عزیز دلم ببخشید حواسم نبود آخه بسکه دوسش دارم جمعش کرده بودم همین الان میذارمش/ممنون خیلی خوشکله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد