آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ARSHIDA

ای خدااااااا همه چیز پاک شد

1392/12/12 0:49
نویسنده : مامان سودی
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که 1 ساعت اندازه یه تو مار نوشته بودم و اومدم تمام کارهایی که تو این

چند وقت انجام دادی و ندادی و چیا میگی و چکارا میکنی و چی شده تو این مدت

رو واست نوشتم و تموم شده  بود و نوبت رسید به عکسات و دیگه تموم بود

که شما بیدار شدی و من همون لحظه رفتم تو آشپزخونه به غذا سر بزنم

که اومدم دیدم هیچی رو صفحه نیست و شما هم برو بر منو نگاه میکنیچشم

و من هم شوکه و فقط یه  نگاه به شما یه نگاه به صفحه لب تاب و  آخر هم

دو تا تو سر خودم زدم تعجبو دیگه کار از کار گذشته بود و شما دقیقا دکمه

رو زده بودیکلافه و حالا بشین تا من دوباره وقت کنم بیام 3 ساعت بنویسممنتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane mahya
12 اسفند 92 7:52
salam khale kholase matlab gozashti kojahai gol dokhtar khobe
مامان سودی
پاسخ
چشم اوومدم بابا
مامان فتانه
12 اسفند 92 11:11
ای وای چه بد میدونم چی کشیدی برای منم چند بار همین اتفاق افتاده
مامان سودی
پاسخ
نمیدونی چه حال شدم بیخیال دوباره نوشتم
نیلوفر/ مامانه روژینا
13 اسفند 92 2:45
سلام عزیزم از این اتفاقها برای منم بسیار افتاده. درکت میکنم خیلی سخته. با افتخار لینکتون کردم. ارشیدا جونو ببوس
مامان سودی
پاسخ
ممنون .چشم شما هم همینطور
مامان سونیا
15 اسفند 92 8:23
این بلا قبلا سر منم اومده من یک مدت اول توی ورد توی سیستم مینوشتم و بعد ازش کپی میگرفتم میگذاشتم اینجا که اگر همچین مشکلی پیش اومد یکی ازش داشته باشم و تقریبا 80 درصد پستهایی رو که برای وبم گذاشتم توی ورد هم رو دارم یک پوشه درست کردم هرچی رو که اینجا میگذارم توی سیستم هم سیو کردم که اگر خدایی نکرده یک روزی وبلاگ حذف شد یا هر بلایی سرش اومد یک نسخه از خاطرات دخترم داشته باشم شایدم یک روزی همه رو یکجا جمعش کردم و چاپش کردم . اما مدتی تنبل شدم و این کار رو نمیکنم اما پیشنهادی بود که به ذهنم رسید به شما هم بدم امتحانش ضرر نداره که هیچ مفید هم هست
مامان سودی
پاسخ
ممنون .cd بلاگ هم همین کاره شمارو میکنه چرا بجای چاپ cd بلاگ نمیگیری
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 3:58
آخی منم زیاد واسم پیش اومده
مامان سودی
پاسخ
پس میفهمی اون لحظه من چه قیافه ای شده بودم
درسا کوچولو و مامان
24 اسفند 92 16:57
بارها برای من این اتفاق افتاده همیشه ثبت موقت می کنم تا پست کامل بشه گاهی سه چهار روز طول می کشه تا آپ کنم خیلی خیلی سختهههههه
مامان سودی
پاسخ
اوووووووووووووووووووه هیچی نگو که اول ضد حال بزرگیه دوم خستگی تو تنت میمونه و سوم دیگه میری دنبال کارت تا خدا بخواد دوباره کی بتونی بیای این تومورا رو بنویسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد