آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ARSHIDA

آرشیدا و تخت خوابش

1392/11/24 18:41
نویسنده : مامان سودی
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیجل مامان

یه روز دیدم هی داری الکی بهانه میگیری و لوس شدی بغل شیRolling Pin

منم بردم گذاشتمت تو تختت تو اتاق خوابت و کارامو انجام دادم

و اومدم سراغت دیدم قربونت برم داری اینجوری بازی میکنی

 

سلام علیکم مامان خانم که منو دادی تو دیوار

ااااااااااااااااااا...؟؟؟عکس نگیر ررررررررر

ضایعت کردم حالا بگیر هه هه هه

لالا لالا نی نی لالا

اوه پایین ببین چه خبره؟

مامان میشه منو بیارید پایین اگه کاری دیگه نداری؟

چقدر روزهای زندگیم با وجود تو تغییر کرده مامانی چقدر زود بزرگ شدی 

باورش برامون سخته روزهات پر از خنده مامانی

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

درسا کوچولو و مامان
27 بهمن 92 16:23
منم امروز درسا را نشوندم تو تختش و تونستم یکم کمدها را مرتب کنم
مامان سودی
پاسخ
واقعا نمیشه باهاشون برنامه ریزی کرد من که دیگه بعضی وقتها خیلی کار دارم میبرم میذارم پیش مامانم
درسا کوچولو و مامان
27 بهمن 92 16:24
سلام سودی جون از نمونه های تقویم 93 دیدن کن برای دوستای درسا اشانتیونهای ویژه ای دارم http://dorsadesign.blogfa.com/
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزمممنون گلم
نیلوفر/مامانه روژینا
29 بهمن 92 0:06
سلام عزیرم.من از طریق وبلاگ درسا با وبتون اشنا شدم.ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنهخوشحال میشم به ماهم سر بزنید و تبادل لینک کنیم و دخملی هامون باهم دوست بشن.ببوس ارشیدا جونو
مامان سودی
پاسخ
سلام گلممرسی.خواهش میکنم شما لینک شدید.دختر گلتو شما هم ببوس .
مامان مهدی و زهرا
7 اسفند 92 9:30
سلام نی نی ناز دخمر من از تو 5 ماه بزرگتره.بیا باهاش دوست بشو
مامان سودی
پاسخ
ماشاله بهشچشم الان میام
مامان مهدی و زهرا
7 اسفند 92 9:31
اینم یه دسته گل واسه ی نی نی خوشگل
مامان سودی
پاسخ
ممنون عزیزم اینم واسه شما
مامان سونیا
11 اسفند 92 9:33
وای چه نگاه قشنگی داره توی اون عکس اولی ماشالله به چشمای قشنگت عزیزم
مامان سودی
پاسخ
آره میبینی ولی گول نخور پشت این نگاه خوشمل یک شیطونکی خوابیده
نرجس
22 اردیبهشت 93 12:31
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد